sh4all
ابــــــــــــــــــــــــــن القـــــــــــــمــــــــــــــر
sh4all
ابــــــــــــــــــــــــــن القـــــــــــــمــــــــــــــر
sh4all
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

sh4all

مــــــــــرحـــــــــــــــــــــــبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا بــــــــكـــــــــم فــــــــــــــــــــى عــــــــــــــــالـــــــــــــــــمــــــــــــــنـــــــــــــــــــــــــــــا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ليه بتسمح لنفسك تحب واختك لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟, و جاوب بصراحة, ارجو الرد بصراحه وبدون تهرب

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الرومانسى

الرومانسى

ليه بتسمح لنفسك تحب واختك لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟, و جاوب بصراحة, ارجو الرد بصراحه وبدون تهرب Empty
مُساهمةموضوع: ليه بتسمح لنفسك تحب واختك لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟, و جاوب بصراحة, ارجو الرد بصراحه وبدون تهرب   ليه بتسمح لنفسك تحب واختك لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟, و جاوب بصراحة, ارجو الرد بصراحه وبدون تهرب I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 16, 2009 11:46 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
انا ياجماعة كاتب الموضوع دة علشان عاوز بجد اعرف لية احنا ياشباب بنزعل لما اختنا بتحب واحنا مش بنحب بس دا ياريت دا يعتبر بنحب كل البنات هههههههههه بجد يعنى يعتبرمفيش واحدة بس فى القلب واحنا مبنرضاش اخواتنا يحبوا ولا هتة يتحبوا طيب الزاى دى تيجى الزاى لما كل الشباب يحبوا مهيحبوا بنات يبقى الزاى البنات متحبش ؟
والمشكلة ياجماعة انى مليش اخوات بنات اصغر منى علشان اقدر اقول اية هيبقى شعورى لو اختى حبت وانحبت عشان اختى اكبر منى بكتييييييييير واتجوزت ......
المهم اسيبكم مع الموضوع بقى بسى ياريت تسيبوا رد علشان ابقى عارف اراء الناس والاغلبية هتبقى اية رايها وميرسى بجد..............
ليه بتسمح لنفسك تحب واختك لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟, و جاوب بصراحة, ارجو الرد بصراحه وبدون تهرب 30syr1u

لماذا تسمح لنفسك أن تحب ... وأختك لا ؟؟؟؟؟؟؟؟

هل الحب خيانة للاهل ؟

فعندما تحب الفتاة . شئ طبيعي ان يكون اول الحب من خلف الاهل ، لانه لايمكن لاي فتاة ان تقول لاهلها.

انما بالنسبة للشباب فممكن يقول هذا لابيه ولوالدته بدون خجل

اما الفتاة فسوف تقوم قيامتها اذا قالت لابيها او لاخونها مثل هذا الكلام

لماذا هذا مسموح للشباب

وممنوع للفتاة ؟؟

ايها الشاب قد تكون صريحا مع اختك وتقول لها انا احب فلانه

ولكنك لا تقبل ان تقول هي لك انا احب فلان

من يملك من الجرأة والصراحه

ويجيب على سؤالي

لماذا هذه الانانية ؟؟؟

واقعنا الذي نعيش فيه ملئ بمثل هذه القصص

ولكني اطلب التفسير لهذا التناقض

هل عاداتنا تسمح للرجل ان يحب

ولا تسمح للمراة ان تحب

لماذا هذا الفرق . اليس هذا الامر نوع من الانانية ؟

انا عارفة ان كل واحد فيكوا هيقول ان هسمح لها عادي بس اعرف الشاب اللي بتحبه صح مش انتوا هتقولوا كده

لكن ده غير اللي بيحصل خالص و غير الحقيقة لان في الحقيقة لو انت عرفت حاجة زي دي بيبقي هاين عليك تضربها

دي يبقي ايه بقي انانية و لا تناقض في الشخصية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و هل الرجل الشرقي عنده تناقض في شخصيته ؟؟؟؟؟؟؟
ليه بتسمح لنفسك تحب واختك لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟, و جاوب بصراحة, ارجو الرد بصراحه وبدون تهرب X2v2wm
ليه بتسمح لنفسك تحب واختك لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟, و جاوب بصراحة, ارجو الرد بصراحه وبدون تهرب Fxbj0z
ليه بتسمح لنفسك تحب واختك لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟, و جاوب بصراحة, ارجو الرد بصراحه وبدون تهرب 35ksxux
اسلام سمسم

اسلام سمسم

ليه بتسمح لنفسك تحب واختك لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟, و جاوب بصراحة, ارجو الرد بصراحه وبدون تهرب Empty
مُساهمةموضوع: هى كده حياتنا   ليه بتسمح لنفسك تحب واختك لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟, و جاوب بصراحة, ارجو الرد بصراحه وبدون تهرب I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 17, 2009 12:55 pm

هو ده مجتمعنا الشرقى لو كل واحد سمح لاخته ان هى تحب وتخرج مع حبيبها
كده تشوه سمعتها وعمر محد يتجوزها لان الناس كلها هتتكلم عليها
انا مثلا ممكن احب واحده بس ماعرفش اكلمها علشان مينفعش لان انا كمان لازم اصون سمعتها
وابعد عنها او احاول اختبها
وهى دى طبيعتنا
Mr.Shehab
المدير العام
المدير العام
Mr.Shehab

مُساهمةموضوع: رد: ليه بتسمح لنفسك تحب واختك لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟, و جاوب بصراحة, ارجو الرد بصراحه وبدون تهرب   ليه بتسمح لنفسك تحب واختك لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟, و جاوب بصراحة, ارجو الرد بصراحه وبدون تهرب I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 17, 2009 11:20 pm

فعلا يا استاذ اسلام
هو ده الكلام المظبوط
يتهيالي مفيش اي كلام تاني يتقال
ومشكور يامحمود ع الموضوع

ليه بتسمح لنفسك تحب واختك لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟, و جاوب بصراحة, ارجو الرد بصراحه وبدون تهرب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سألت أمرأة عجوز عن الحب فما كان الرد !!!